ALATURA-TE CLUBULUIPASIONATILOR DE CALATORII
Oferte Litoral
Oferte Ski
Oferte Revelion
Pachete cu transport avion cursa charter
Pachete cu transport autocar inclus
Vacante Exotice
Pachete fara transport inclus
Circuite cu autocar si avion
Completeaza informatiile de mai jos si iti vom trimite imediat o oferta personalizata
95% din 82464 impresii au apreciat Comentarii postate de turistii Direct Booking
Bună ziua! Mancarea a fost foarte bună,insă am fost" Foarte dezamăgit" de bauturile oferite.Pentru un hotel de cinci stele ne asteptam la bauturi internaționale de caliate,nu doar optiuni locale.Cred ca acest aspect ar trebui imbunătățit pentru a corespunde categoriei hotelului. Menționez ca ni s-a cerut sa platim băuturile internaționale,ceea ce nu este normal pentru un hotel de 5 stele.
O vacanță minunată, mulțumiți de toate serviciile!
Super vacanță...hotelul foarte curat...mancarea extraordinară.
totul a fost bine
Impresie despre Nisipurile De Aurok
Amplasarea bună a resortului
Mancare proasta făcută de pachistanezi sau sri lansezi apa de spalat este de culoare galbena , la recepție tot Pakistan sau sri Lanka si au programde la 8-18 'nu vb. bine romanește si nu ințeleg camere care scarțaie si se aude tot zgomotul , informații despre transport de la ponton vapor si transport lasă de dorit nu se merită banii nu mai revin in veci
Impresie despre Sfantu Gheorghe TulceaUn sat cu potential care localnicii vor mult dar nu oferă nimic te rogi de ei cu bani nu mai revin in veci nu au ce sa ofere
Mancarea a fost de nota 100, diversificata și cu gust.
Impresie despre Eforie NordFoarte buna
Totul a fost conform așteptărilor , recomand aceasta locație.
Nimic negativ.
Personal amabil, camere curate, mancare foarte buna
Nu este cazul
Impresie despre KranevoStațiune foarte linistita
Servicii de calitate superioară! Vom reveni cu drag la acest hotel .
Nu am.
Impresie despre Eforie NordAu progresat foarte mult ca infrastructura
Sezlongurile de pe plaja putine fata de capacitatea hotelului.
Hotelul este foarte potrivit familiilor cu copii, piscina ok, amplasat foarte aproape de plaja cu nisip, un golfulet cu apa linistita si calda. Se face curatenie in camera in fiecare zi, mic dejun bun, variat. Personal foarte amabil. Recomand 2 taverne foarte aproape de hotel cu mancare buna si preturi ok: Galini si Psaropoula.
amplasarea locatiei este minunata, intr-un colt de rai in mijlocul naturii, liniste si relaxare deplina. Mancarea de asemenea este foarte gustoasa, desi cam insuficienta in unele momente si mereu la fel in special dimineata. Putina diversificare spre exemplu oua ochiuri in loc de ou fiert sau omleta ar imbunatati semnificativ starea de spirit si atmosfera de la masa.
Peretii in camere lasa de dorit necesita zugravire, panzele de paienjeni trebuie sa le cureti singur, praful din dulapuri pt a iti putea pune hainele trebuie deasemenea sa il cureti singur. Practic in materie de curatenie se ia doar gunoiul si se ofera la fiecare 3-4 zile alte prosoape. La cerere, in cazul nostru a venit si a dat cu mopul insa lenjeria de pat nu a fost schimbate in cele 7 nopti petrecute aici.
Impresie despre Kassandra KriopigiStatiune micuta, dar cu ce ai nevoie pentru relaxare, fara multa agitatie si ideala pentru relaxare.
Foarte frumos!
Impresie despre Sunny BeachPlacuta
Hotelul eate frumos, elegant cu o pozitie buna pe plaja. Camerele sunt mari spatioase, vederea din balcon este superba, spectaculoasa, am vazut rasaritul din balcon, priveliste cu toata marea si plaja.
au o problema cu sincronizarea lifturilor. avand in vedere ca hotelul are 19 etaje, aveai nevoie de lift insa veneau foarte greu si se sincronizau prost asa ca uneori apelai si la scari. Mancarea nu este la cea mai inalta calitate, dar nu ramaneai flamand insa nu pot sa spun ca au excelat din aceasta privinta.
Impresie despre Sunny BeachStatiunea ezte frumoasa, ajungeai pe jos de la hotel cu usurinta. Nessebarul este superb, aveai nevoie de taxi ca sa ajungi insa este impresionant, mult mai cochet si interesant ca Sunny Beach.
Totul
Impresie despre CovasnaFrumos
Mancarea diversa si peste asteptari la gust si calitate Agent hotelier excelent Excursie foarte frumoasa optionala
Curatenie slaba, lipsa prosoape si hartie igienica , lipsa curatenie zilnica , mizerie pe langa hotel
Impresie despre AlanyaDestul de bine... 50 de m pana la plaja
Mancarea foarte buna, bautura buna, plaja cu nisip fin si intrare lina
am facut rezervare pentru 3 camere iar o camera am primit o in alta cladire, hotelul avand 2 cladiri. Plaja aglomerata si greu sa gasesti un sezlong
camere moderne si frumoase, a fost liniste, turisti foarte civilizati si prietenosi
informatiile la check in sunt precare, scriu aici in caz ca vede cineva: primul minibar e oferit gratuit, curatenia se face daca puneti semnele pe usa
.
Per total a fost ok
Hotelul nu este de 5*, 4* cu indulgenta. Mini bar gol, plaja necuratata de alge, cockteil-urile fff slabe
Impresie despre NessebarOrasul este frumos, mai ales partea veche , cu ruinele si stradutele aglomerate, care te duc cu gandul la Grecia
hotel adult dar in frigider doar apa plata si doar in prima zi doze de suc, despre bauturi alcolice nici vorba
Foarte aproape de centru
prosoapele au fost schimbate doar o data in 9 zile de cazare. Baile minuscule
Impresie despre Vassiliki LefkadaOrasul cu strazi foarte inguste, de cele mai multe ori daca se intalnesc doua masini una trebuie sa dea cu spatele pana la o zona mai “normala” cat sa incapa ambele masini.
Foarte frumos totul
Impresie despre Poiana BrasovFrumoasa
Minunat!Este a doua oara in decurs de o luna cand mergem la acest hotel!!Si cu siguranta vom intoarce!
Impresie despre Neptuncu mult potential,dar fara prea multe realizari ! teatrul de vara ,paragina!iarba necosita,invazie de tantari!!Pacat,mare pacat!(in hotel nici urma de tantari)
totul la superlativ
nu este cazul
Impresie despre Sunny Beacheste ok
Dezamagire maxima, Un hotel de maxim 2 stele
am achiziționat un pachet de vacanță evaluat la aproximativ 2.800 de euro pentru patru adulți, după ce am efectuat cercetări amănunțite și am primit recomandări pozitive pentru acest resort. Dezamăgirea a inceput incă de la intrarea in resort. Pe cele două mese de recepție erau vase cu apă verde, stătută și urat mirositoare, alături de flori uscate, deteriorate, care păreau să fi fost acolo de cel puțin patru zile. Conform unor informații citite online, am aflat că este de așteptat să oferim bacșiș pentru a primi o cameră de calitate, așa că am venit pregătiți pentru acest aspect. Din păcate, acest lucru nu a adus imbunătățiri, indiferent de sumă. După o așteptare de șapte ore pentru check-in, am fost cazați in două camere situate la parter, care urma să aibă vedere la piscină. Din păcate, geamurile de la terasă erau atat de murdare incat abia se vedea afară. Gresia era spartă, prosoapele lipseau, iar produsele de igienă nu erau disponibile. am observat, de asemenea, tencuială căzută și cearceafuri vechi, cu pete. am solicitat o schimbare de cameră, dar ne-au informat că nu există alte opțiuni disponibile, cu promisiunea că a doua zi se vor elibera camere. Fără altă alternativă, am cerut invelitori pentru perne (deoarece acestea erau neacoperite), insă răspunsul a fost că nu sunt disponibile. in baie, lucrurile erau și mai grave: mucegai pe pereți, un adevărat focar de infecție, iar toaletele nu funcționau corespunzător, avand dificultăți la evacuarea hartiei igienice. a doua zi, după mai multe negocieri, am primit o cameră la etajul intai și o cameră dublă la etajul trei. Deși erau in condiții mai bune decat cele de la parter, erau totuși in stare mizerabilă. Draperiile purtau meniul de anul trecut, mucegaiul era prezent din nou in jurul căzii și al rosturilor de la faianță, iar prosoapele trimise la spălat erau returnate abia a doua zi. Produsele de igienă lipseau, iar furnicile se plimbau pe jos și pe pat. Din păcate, aplicația nu permite adăugarea de fotografii, care ar putea evidenția condițiile inacceptabile din camere și din restaurant. Bucătarul purta o salopetă care candva fusese albă, dar acum era gri cu pete. Paharele erau murdare, cu urme de ruj, și nu erau măcar clătite inainte de a fi servite. am observat, de asemenea, farfurii cu resturi de mancare pe ele. Fata mea a surprins un ospătar care a băut dintr-un pahar, după care l-a umplut din nou și l-a dus unui alt oaspete. Pe plajă, am găsit capace de sticlă, mucuri de țigară și pampers ingropat in nisip, precum și excremente de la camilele care plimbau turiști. Deși personalul hotelului grebla nisipul zilnic, nu reușea să strangă mizeria de pe jos. Dezamăgirea a fost amplificată de atitudinea agenției cu care am rezervat vacanța, care nu a făcut nimic pentru a ne ajuta. Răspunsul primit de la ei a fost că “recomandarea pentru alegerea hotelului nu a venit din partea unui agent Dertour” și că “nu există camere disponibile pentru schimbare”, ceea ce a fost total neadevărat. Prin intermediul bacșișului și al discuțiilor cu administratorul hotelului, am reușit să schimbăm camerele inițiale, care erau intr-o stare deplorabilă. Mentionez ca in resort au fost alte familii de romani care au achizitionat acelasi pachet si care au primit recomandare de la agent Dertour si nici pentru ei nu a fost nimic pentru schimbarea resortului sau a camerelor. Noi recomandarea am primit-o de la agent Direct Booking. Concluzia dupa aceasta experienta este ca toti operatorii/agentii au acelasi text pentru vanzarea pachetelor, adica “tocmai am venit sau o cunostinta tocmai a revenit de la acest resort si totul a fost foarte bine” Este păcat ca muncesti un an intreg pentru a te bucura de o vacanță noi am trăit o experiență neplăcută. Din păcate, vacanța noastră a fost un eșec plin de nervi și stres, urmat de indigestie, herpes și vărsături.
Impresie despre Orasul Monastiram vizitat putin statiunea Monastir. Un oras din africa si cred ca am spus tot, adica mizerabil.
Totul a decurs normal. Am primit tot ce am platit. Dorim sa ne intoracem anul viitor.
Amplasare buna ,mancare buna, bar pe plaja , plaja privata cu locuri suficiente nu trebuie sa mergi cu noapte in cap sa ocupi sezlonguri
paharele la bar cu cartela , paharele se refolosesc plus ca trebuie sa ai grija de ele si de saltele , nu mergi in concediu sa ai grija de pahare si de saltele .Hotelul ar trebui sa revizuiasca aceasta problema.
Pretul a fost foarte mic pentru un sejur de 7 nopti 2 persoane (600 euro), camera a fost ok, am avut lenjerie de pat si proasoape curate, aer conditionat bun, saltea buna, mancarea a fost chiar ok peste asteptari fata de ce recenzii am citit, nu am avut probleme de genul toxiinfectie alimentara si am fost 6 adulti si 2 copii (nimeni nu a avut probleme). Noroc ca se ofera un card pentru scarile rulante care te coboara direct in statiune si mai aproape de plaja. Pentru cei care citesc comentariile sa stiti ca se ofera si plaja privata (2 sezlonguri si umbrela pe camera), dar sa aveti in vedere ca plaja lor e in partea stanga a statiunii (aprope de ponton) -> umbrele rosu, alb, portocalii (cam 10-15 minute de mers de la hotel pe jos) Per total noi ne-am simtit bine, nu e un hotel de lux, nici nu am vrut asta fiindca am vrut sa ne incadram intr-un buget minim (avand alte 2 vacante la activ anul acesta).
doamna de curatenie schimba doar gunoiul si adauga hartie igienica zilnic, cam atat intr-un sejur de 7 nopti.... (nu face alta curatenie)
Personalul foarte prietenos
Curatenia in camera. Nu s-a aspirat deloc intreaga saptamana
Impresie despre Paralia KateriniOk.
Tot personalul hotelului depune efort ca totul să decurgă bine .
Impresie despre SaturnMai sunt lucruri de pus la punct . Zone de asfaltat , locuri părăsite reabilitate ...
Hotel cu servicii bune , internet WIFI gratuit in tot resortul inclusiv pe plajă, intrarea in mare este lina , apă limpede fără valuri mari , mancarea bună, grătare cu peste , carne vita miel și pui la rotisor pe fiecare zi , mini bar in camera gratuit reimprospătat zilnic cu bere, suc , apă, barul de pe plajă 10-21.30 , snak bar pe plajă, inghețată pană la ora 16 ,la baruri gratis băuturi premium .
Nu am
Impresie despre KemerCurata cu multe magazine , la cele mici prețuri negociabile
Plaja.
am plecat cu doua zile mai devreme. am ajuns la urgențe cu copilul cu toxiinfecție alimentară. Curățenie in camere, zero. aer condiționat, nu a mers de la inceput. am cerut sa vină cineva in fiecare zi. a venit, a văzut și a plecat. Fără sa-l rezolve. In una din zile, la ora 15.00, toată baia era plina de apă. Curgea de sub chiuveta. a vent seara la 21.00 sa repare!!! 5 stelesssss. Merita 1!!!
Impresie despre SideFrumos
totul a fost perfect. Serviciile foarte bune, amplasare excelenta, aproape de statiune dar totusi intr-o zona linistita fara zgomot, mancare extraordinara, foarte multe feluri nu aveai cum sa nu gasesti ceva care sa nu iti placa, piscine curate cu sezlonguri bune. totul a fost perfect mai putin faptul ca a trebuit sa ne intoarcem acasa
apartamentul cu 2 camere, etajul 6, avea vedere parțială la mare din ambele balcoane. in living am găsit canapeaua extensibilă pregătită pentru copii, iar noi, adulții (4) am dormit in dormitoare. Există o baie cu cadă și una doar cu wc și chiuvetă. Uscătorul de păr a funcționat foarte bine. am folosit și mașina de spălat. Mancare: cate 2 ciorbe/ supe atat la pranz, cat și la cină: supe cremă (ciuperci, roșii, conopidă, broccoli etc.), ciorbe bune și foarte bune - de porc, de pui, de vita, de pește, de legume, cu tăieței etc. Diverse sortimente de paine și articole de patiserie; pește am găsit și la pranz și la cină, inclusiv la grătar (in zona Grill de langă barul de la iaz), au fost și scoici, cartofi de toate felurile (prăjiți, piure, natur sau gătiți la cuptor cu mirodenii, bulete de cartofi pane), felii de carne de burger (de vita și de pui), 2 feluri de pizza (in zona de Grill) - ambele foarte bune. Carne de porc, de pui, de curcan, de vita, ai ce alege. Saorma foarte bună, cu carne din belșug. Paste cu sos alb și sos roșu. Salate. Gogoși. Clătite. Fructe: mere, prune, piersici, nectarine, pepene alb, pepene galben, compoturi. Micul dejun e exact ca peste tot, adică găsești alimente specifice acestei mese. Cina a la carte a fost minunată (se poate rezerva de cei cu sejur de minim 7 nopți). Fetele care s-au ocupat de noi super drăguțe, iar barmanul de langă restaurantul a la carte la fel de fain (vorbește romanește). inghețată: vreo 6 sortimente Băuturi: mie mi s-au părut tari (eu doar gin am băut, dar i-am auzit pe alții). Prăjituri foarte bune, inclusiv 3-4 torturi din care feliază, la cerere, personalul de la pastry bar. Noi am fost mulțumiți de mancare.
inghețata as fi lăsat-o la liber (autoservire) sa fie mai ușor pentru copii, dar probabil ca au avut experiențe neplăcute și au decis sa servească ei. La clătite se sta la coadă dimineața, după ora 8.00. in apartament există un singur televizor in living, in dormitoare nu este. O singură telecomandă pentru aerul condiționat din dormitoare. Camerele nu sunt moderne, nici ca mobilier, nici ca zugrăveala. La plajă șezlongurile sunt la distanță destul de mare de apă, așa incat recomand celor care trebuie sa supravegheze copiii sa ia cu ei o umbrelă pe care sa o fixeze in nisip chiar pe mal. Se poate sta cu prosopul și e chiar ok pentru ca nisipul e fin.
Impresie despre ObzorAm vizitat Obzor. Am luat din fața hotelului microbuzul (2 leva costă) și am dus copiii la locurile de joacă/ distracție și ne-am plimbat pe la tarabe.
Ok
Impresie despre Sunny BeachOk
JALNIC STATIUNEA SE DAU BANII DE TAXA DE STATIUNE DEGEABA NU S A INVESTIT NIMIC TROTUARE JALNICE
Curat,bine amplasat.
Desi hotelul are peste 40 de camere,locurile de parcare sunt insuficiente,doar 9 locuri de parcare.
Impresie despre Ramnicu ValceaOrasul Ramnicu Valcea este ok,poti servi masa in diferite locatii,curat,sunt obiective turistice ce merita vizitate.
Foarte aproape de plaja, mancarea a fost diversificata
Venea miros de canalizare din baie, curatenia se facea superficial, ne-a fost schimbata lenjeria o data in 6 nopti, mocheta din dormitor era patata. Desi am platit apartament de lux, am avut doar un aer conditionat ce nu facea fata in ambele camere. Din grupul de 14 persoane, 4 adulti si 2 copii de 3 ani, au avut stari de voma si diaree.