CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC
CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC
Pretul include:
- transport cu autocar clasificat;
- 3 nopti cazare cu mic dejun la Hotel Condor 3* sau similar in Oravita;
- ghid de turism atestat.
Pretul nu include:
- intrarile la obiectivele turistice a au caracter orientativ (Muzeul Regiunii Portilor de Fier - 25 lei/pers, Croaziera pe Dunare a 40 lei/pers, Microbuze Ochiul Beiului a Manastirea Calugara a 70 lei/pers, bilet tren Anina a Oravita a 30 lei/pers - se achita obligatoriu in agentie, inainte de plecarea in circuit, taxa intrare Parc National a 5 lei/pers, alte taxe de vizitare);
- cheltuieli personale;
- taxa de oras pentru fiecare cazare unde aceasta este solicitata;
- asigurare medicala (dupa caz) si storno;
- locuri preferentiale in autocar a primele 3 randuri, vizite optionale;
- alte taxe de vizitare;
- ghizii locali specializati;
- taxa de rezervare pentru obiectivele turistice (dupa caz);
- supliment 3 cine a 200 lei/pers, se achita OBLIGATORIU in agentie, inainte de plecare, alte costuri neprecizate la rubrica apretul includea.
Avans minim 30% in termen de 7 zile de la momentul efectuarii rezervarii. Diferenta se achita cel tarziu
cu 15 zile inainte de plecare.
Modalitati de plata: cash in agentiile de turism, cash in agentiile bancare, prin transfer bancar (internet
banking) sau plata cu cardul direct pe site. Excursia trebuie achitata integral inainte de plecare.
Supliment camera single: 350 lei/pers.
Grup minim: 25 persoane. In cazul nerealizarii grupului minim ne rezervam dreptul de a anula
plecarea, cu posibilitatea inscrierii la un program similar.
Tarife copii:
- Copiii pana la 5 ani cazati cu doi adulti beneficiaza de gratuitate la cazare si loc in autocar, fara pat
suplimentar, nu beneficiaza de mese, achita 65% din pret pachet (700 lei).
- Copiii cu varste 5 ani a 12 ani cazati cu doi adulti achita 85% din pret pachet (920 lei), beneficiaza de
mese si loc in autocar, se asigura pat suplimentar.
- Copiii cu varsta peste 12 ani sau copiii insotiti de un singur adult achita pret intreg.
Acte necesare: carte de identitate.
Nota: Locurile in autocar se distribuie incepand cu a doua bancheta in ordinea achitarii
avansului.
OBSERVATII generale de calatorie:
1) tarifele de intrare la obiectivele turistice se achita la fiecare in parte in moneda locala si se pot
modifica de catre autoritatile locale independent de agentie;
2) camerele single se confirma doar de catre agentie; persoanele care se inscriu singure si pentru care
agentia nu gaseste partener vor fi informati telefonic sau in scris si vor achita suplimentul de camera
single cel tarziu cu 3 zile inainte de plecare; achitarea suplimentului de camera single nu implica loc
singur pe bancheta in autocar. Refuzul de a achita suplimentul single inainte de plecare si renuntarea la
calatorie se penalizeaza conform articolului Conditii pentru Anulari / Penalizari;
3) clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare
facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale; existenta anumitor facilitati precum minibar,
balcon, frigider, cana fierbator pentru prepare ceai/cafea in fiecare camera, wi-fi in camera, etc nu pot fi
garantate de catre agentie atat timp cat se asigura categoria de stele mentionata in programul detaliat.
Unitatea de cazare poate solicita taxe suplimentare (minibar /frigider, seif, aer conditionat etc), turistul
avand obligatia sa le achite si se informeze asupra acestora inaintea utilizarii acestor servicii. Este
interzis fumatul in camerele unitatilor de cazare (cu exceptia camerelor pentru fumatori). In caz contrar,
turistul va suporta toate penalizarile impuse de unitatea de cazare. Eventualele daune produse de turist
in unitatea de cazare revin ca obligatie de plata acestuia.
4) agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe
teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
5) daca pentru pentru efectuarea calatoriei este necesara indeplinirea de catre Calator a unor formalitati
suplimentare (de exemplu, calatoria impreuna cu minori, situatia in care numele calatorului este
schimbat ca urmare a casatoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligatia de a indeplini toate cerintele
legale. Pentru o informare optima, agentia recomanda si consultarea site -ului www.politiadefrontiera.ro
si a site-ului Ministerului Afacerilor Externe a Romaniei: http://www.mae.ro, pentru informatii complete
privind Regimul de calatorie in strainatate, cat si in ceea ce priveste conditiile de calatorie/intrare pe
teritoriul tarii/tarilor de destinatie.
6) daca tara de destinatie impune obligativitatea efectuarii unor teste PCR pentru virusuri (SARS COV
2, sau alt tip de virus) sau obligativitatea de vaccinare, acestea din urma cad in responsabilitatea
turistului si nu obliga agentia de turism la vreo despagubire sau anulare gratuita a rezervarii.
7) distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea
sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup; in cazul
in care turistul are cerinte speciale cu privire la cazare (camere alaturate, camere cu balcon, etc) nu vor
fi considerate confirmate decat in masura disponibilitatii de la fata locului.Mesele incluse in program
sunt de categorie meniu standard, fix pentru toti turistii la fel. Orice solicitare de schimbare a acestuia se
considera drept cerere speciala si se achita extra la fata locului de catre turist. Agentia de turism nu
garanteaza meniuri speciale, nu are obligatia de a se informa cu privire la preferintele sau regimurile
culinare ale turistilor, acestea fiind satisfacute in masura posibilitatilor la fata locului. Nominalizarea
hotelurilor se va face la cerere dupa transmiterea informarii de plecare (cu 2 zile inainte de inceputul
calatoriei, prin exceptie cu 24 ore inainte de plecare). Mentiunea in program a denumirii hotelului
continuata de expresia asau similara face referire doar la categoria de confort si regimul de masa al
hotelului.
8) ghidul/ conducatorul de grup poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fara a afecta
structura programului; in caz exceptional, obiectivele din program se pot inlocui cu altele doar din
motive care nu tin de agentie sau turisti (conditii meteo, restrictii de acces, cauze naturale, decizii care
tin de autoritati);
9) conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor si la obiectivele
turistice pot fi asigurate doar de catre ghizii locali; ghidul roman va face o prezentare in autocar si va
asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care se achita taxe ghizi locali in
programul turistic sau daca grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia la fata locului.
10) agentia nu este raspunzatoare pentru deteriorarea, pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a
obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune
personal plangere la organele competente;
11) este obligatorie respectarea instructiunilor ghidului insotitor si intervalele orare date de acesta; este
obligatorie respectarea masurilor de pandemie in vigoare. Pentru obiectivele turistice unde este nevoie
de rezervare in prealabil, agentia va percepe o taxa de rezervare;
12) efectuarea partiala sau integrala a oricarei sume prin intermediul bancar reprezinta acceptarea pe
deplin a termenilor si conditiilor prevazute in contractul de prestarii servicii turistice (disponibil pe site -
recomandam citirea acestuia); turistul isi asuma ca este apt pentru calatorie si nu necesita asistenta
specializata (cazuri medicale/ dizabilitati). Turistul aflat in situatie atipica (medicala sau de necesitate
speciala) este obligat ca notifice in scris agentia cu privire la situatia personala inainte de inscriere si sa
ceara acordul pentru participare. Ne rezervam dreptul de a refuza participarea persoanelor care ca
urmare a situatiilor speciale pot pune in dificultate derularea programului turistic, afectand astfel toti
participantii la calatorie.
13) transportul se va realiza cu microbuz, minibus, midiautocar, autocar in functie de numarul de turisti
participanti la program; turistul are obligatia respectarii conditiilor de transport persoane disponibile pe
site (recomandam citirea acestora).. In mijlocele de transport sunt interzise fumatul, consumul de
bauturi alcoolice sau substante stupefiante. Ne rezervam dreptul de a nu imbarca sau de a debarca
(dupa caz) pasagerii in stare de ebrietate si pasagerii care afecteaza ordinea si siguranta celorlalti
pasageri sau a conducatorilor auto, ori incalca conditiile de transport persoane, fara rambursarea
costurilor de transport. Pasagerii se obliga sa achite catre compania de transport contravaloarea
oricaror distrugeri aduse mijloacelor de transport.
14) transbordarea se efectueaza pentru un minim de 8 persoane pentru fiecare localitate de transfer;
pentru un numar mai mic de persoane, transbordarea se efectueaza in conditii speciale comunicate de
agentie (tarif si durata);
15) prezentul program este parte integranta a contractului de prestari servicii turistice incheiat si se
completeaza cu informatiile precontractuale disponibile pe site (recomandam citirea acestora).
Recomandam incheierea asigurarii storno pentru a va proteja inainte de plecare (in cazul anularii
calatoriei) si a asigurarii medicale pentru protectie pe durata derularii programului turistic (in cazul unor
situatii medicale neprevazute).
Imbarcari din tara:
NOTA transferuri: Transferurile din tara se efectueaza cu autoturismul, microbuzul, minibus sau
autocar in functie de marimea grupului, cu auto proprii sau cu parteneri locali care efectueaza curse
regulate. Ora de transfer se va comunica in functie de localitatile de preluare si se vor grupa toti
pasagerii pe traseul respectiv catre Bucuresti / sau localitate de destinatie (in cazul
efectuarii transbordarii pentru mai multe curse, durata asteptarii masinilor de transfer poate fi de maxim
2 ore).
Pentru imbarcarea din tara, transferul se achita si se confirma cu cel tarziu 5 zile inainte de
plecare. Tarifele sunt per persoana dus- intors, iar in cazul in care transferul se efectueaza doar pe un
sens, se va achita jumatate din tariful corespundator rutei.
Campina - Bucuresti - (retur Benzinarie OMV) - 200,00 lei
Giurgiu - Bucuresti - retur (Rompetrol vis-a-vis de Kaufland) - 75,00 lei
Mioveni - Pitesti - retur (Catedrala Sf Petru si Pavel) - 100,00 lei
Pitesti - Bucuresti - retur (Petrom Podul Viilor) - GRATUIT
Ploiesti - Bucuresti - retur (Benzinaria Petrom Metro) - 180,00 lei
Rm Valcea - Pitesti - retur (Gara) - 100,00 lei
Targoviste - Bucuresti - retur (Hotel Valahia) 180,00 lei
Conditii pentru ANULARI, PENALIZARI:
a) 30% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face cu mai mult de 30 de
zile calendaristice inainte de data plecarii.
b) 70% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face in intervalul 30 zile - 16 zile inainte
de plecare.
c) 100% din pretul pachetului de servicii daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile
inainte de plecare.
d) 100% din pretul pachetului de servicii pentru neprezentarea la program indiferent de motivul
invocat.
e) 100% din pretul pachetului de servicii in cazul achizitionarii pachetelor cu orice tip de reducere:
Early Booking/ Inscrieri timpurii/ Litoralul pentru toti/ Decada balneara/ Saptamana de refacere/ O
saptamana la munte/ Last minute/ Ultra Last minute/ Oferte speciale/ Targ Turism/ Seniori/
Craciun/ Revelion/ Martisor/ Fidelitate sau alte programe similare.
f) 100% din pretul pachetului de servicii cand calatorul nu poate pleca in calatorie pentru ca
documentele personale necesare efectuarii calatoriei nu sunt complete sau nu sunt conforme cu
cerintele normelor legale in vigoare, cand calatorul este intors de la granitele Romaniei de catre
politia de frontiera din motive ce nu tin de agentie sau calatorul nu este acceptat de catre
organele de frontiera din tara de destinatie (valabil pentru calatoriile inafara Romaniei).
g) 100% din pretul pachetului de servicii pentru in cazul in care plata pentru serviciile turistice
interne a fost facuta partial sau integral cu vouchere de vacanta.
h) 100% pentru biletele de avion.
Nota: In situatia in care masurile luate de catre autoritati impun restrictii de calatorie care ingreuneaza sau fac
imposibila executarea pachetului de servicii de calatorie, turistul va beneficia de un VOUCHER emis de
CISTOUR (considerat anexa la contractul de comercializare a pachetelor de servicii de calatorie, pentru intreaga
suma achitata). Voucherul poate fi utilizat timp de 12 luni de la emitere, integral la efectuarea uneia sau mai
multor rezervari pentru orice pachete CISTOUR Agency in calitate de organizator. In cazul utilizarii VOUCHER-ului pentru mai multe pachete turistice, acestea trebuie comunicate simultan
Itinerariu
Mic dejun, apoi vom porni catre cel mai mare Parc Mulinologic din Sud - Estul
Europei (Tinutul Morilor de Apa din Rudaria), situat in Depresiunea Almajului. Parcul are o valoare
istorica exceptionala, fiind inclus pe lista monumentelor importante de categorie A a Romaniei, dar si pe
lista Patrimoniului Cultural Mondial UNESCO. Recomandam echipament lejer, pentru o usoara plimbare
in natura.
- Ne indreptam apoi catre Parcul National Cheile Nerei unde ne oprim la Cascada Bigar (una dintre cele
mai frumoase din lume - intersectia drumului Oravita a Bozovici cu Paralela 45).
Plecare catre Bucuresti, sosire in jurul orei 22:00, in functie de trafic
Informatiile si fotografiile din prezentarea unitatilor de cazare au caracter informativ si sunt furnizate de catre partenerii nostri sau preluate de pe site-urile de prezentare ale acestora. Fotografiile prezentate pe site sunt generice si nu pot fi considerata contractuale, ele reprezentand doar efortul nostru de a imbunatatii calitatea informatiilor cu privire la conditiile unitatilor de cazare. Facem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea si actualitatea informatiilor, insa nu garantam ca informatiile sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale hotelurilor sau sa cereti informatii actualizate agentiei.
Oferte disponibile de vacanta la CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC, Drobeta Turnu Severin
CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC, Drobeta Turnu Severin, oferte de circuit,
CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC, Drobeta Turnu Severin, oferte Cazare
CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC, oferte 2024, sejur si vacanta, transport Autocar. Rezerva online prin Direct Booking
Rezerva online la CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC, oferte 2024, oferte Autocar.
Intrebari frecvente- Care sunt modalitatile de plata pentru CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC?
Puteti achita rezervarile dumneavoastra prin urmatoarele metode de plata: transfer bancar, online cu cardul, cu vouchere de vacanta (tichete de vacanta sau card) sau numerar si cu cardul la sediile noastre din Bucuresti, Ploiesti, Cluj, Constanta si Suceava.
- Accepta vouchere de vacanta CIRCUIT 4 ZILE COMORILE BANATULUI - TRANSSEMENIC?
Da, puteti achita cu vouchere de vacanta atat direct la sediile Direct Booking cat si prin curier. Puteti achitat cu card de tickete de vacanta atat online in site din detalii comanda cat si la sediile noastre sau prin completarea unui formular de autorizare plata solicitat de la agent. Acceseaza aici mai multe detalii legat de plata cu vouchere de vacanta.